¿¿¿Lo del convenio era un farol???

La Asociación Cidade Vella mediante una nota de prensa daba a entender que un convenio firmado con el Concello de Santiago les otorgaba patente de corso para organizar actividades como conciertos musicales en el interior de los locales de hostelería nocturna pertenecientes al grupo I.

Una vez analizado el convenio firmado en octubre de 2013 vemos que solamente se acuerda el apoyo a las actividades del Festival Feito a Man del mes de agosto en EL ESPACIO PÚBLICO, no se autoriza ninguna actuación EN EL INTERIOR de los locales.

DEFINICIÓN DE LAS ACTIVIDADES DE LOS ESTABLECIMIENTOS PERTENECENTES AL GRUPO I: (Artículo 41 de la Ordenanza municipal reguladora da emisión e recepción de ruídos, vibracións e condicións dos locais (BOP nº 294 de 24 de diciembre de 2003)

Bar: establecemento público destinado á expedición de bebidas ou comidas que adoitan tomarse de pé ante o mostrador ou en mesas.

Café: establecemento onde se bebe café ou outras bebidas.

Cafetería: establecemento público destinado á expedición de café e bebidas de calquera clase. Serve tamén, por un prezo establecido e principalmente na barra ou mostrador, a calquera hora dentro das que permaneza aberta, pratos fríos e quentes, simples ou combinados, confeccionados de ordinario á prancha, para refrixerio rápido.

Artigo 44.6.- Non se permitirá a instalación e uso de aparellos de música ou videomusicais ou a utilización de instrumentos de amplificación ou altofalantes distintos ós dos propios aparellos, nos establecementos do grupo I. Nesta categoría de establecementos soamente poderá instalarse fío musical, un aparello de radio ou de televisión, que deberán funcionar sen estar conectados a amplificadores ou a altofalantes distintos aos propios do aparello.”

_________________________________________________________________

 Nos alegramos enormemente que en un ejercicio de transparencia el Concello de Santiago publique las autorizaciones de terraza de cada establecimiento hostelero. 

http://dus.santiagodecompostela.org/index.php?option=com_content&view=article&id=384:estado-terrazas-gal&catid=300:cat-licencas-gal&Itemid=114&lang=gl

Ahora nos preguntamos: ¿¿¿¿Cuando publicará la categoría a la que pertenece cada uno de los locales de hostelería????  ¿¿¿¿A quien benefician las holguras y ambigüedades???? Desde luego a los vecinos no, claro.

El departamento de urbanismo del Concello de A Coruña da publicidad al plano de zonas saturadas para que los vecinos conozcan con mayor claridad si su vivienda está en una de esas zonas, en Santiago no aparece el plano por ningún lado, tenemos que conformarnos con el listado de calles.

_____________________________________________________________

3 de abril de 2014: Comunicado oficial da Asociación Cultural Cidade Vella

10003468_248791268626725_1816964447_n

 

 

 

A Asociación Cultural Cidade Vella, en reunión extraordinaria do mércores 2 de abril, decide reanudar a sua programación cultural.
 
En vista de que as negociacións iniciadas para a firma do Convenio Cultural se dilatan, por mor da aparación de certas trabas burocráticas que cremos facilmente salvables, decidimos reanudar a nosa actividade polo interese común de todos os sectores implicados.
 
Dado que a sinatura de todos os convenios anteriores sempre tivo lugar no segundo semestre do ano, consideramos que existe un prazo razoable para buscar as solucións oportunas.
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s